söndag 5 juli 2009

Lite foton...

Ja, jag tog mig ut med kameran idag lite grann, men det så började det regna, men fick till några bilder iaf... :) Så skönt det är idag, svalt o skönt... Veckan som har varit har ju varit helt olidlig varm, jobbat har man ju gjort med o det finns ingen direkt AC på jobbet, men det har ju varit perfekt väder för alla som har semester, utom min stackars Anders som har fått stå inne i värmen o snickra i köket... men nu ska det nog bli en med behaglig vecka... :) Bara det inte regnar hela veckan, det är inte roligt det heller... haha

Igår så var mamma, My, Lotta, Gunnar o barnen här o fikade på eftermiddagen. Jag o mamma fixade en jättegod jordgubbstårta o så satt vi ute i skuggan o fikade, härligt... :)




Lakris med sin älskade boll som vi ska kasta o sen hon hämta... :)


Nyfiken Lakris lyssnar efter spännande ljud

Denna fina har vi fått utav mamma för ett tag sedan, men det är först nu den blommar så fint
--
Dessa bilder tog jag för ett par veckor sedan. Tycker denna bild på Lakris o Harry är riktigt
cool... :)
Fin Valmo...

4 kommentarer:

My sa...

den bilden på lakris när hon lyssnar på ljud är ju så fin, den på Harry och Lakris med:D

Du hittar tävlingen på GT- tidningen:D

Lena50 sa...

Alltså du har ju hur många fina kort som helst att skicka in till tävlingar....suuuuperfina är dom.....duktig fototgraf är vad du är!!!!! :)

Lotta sa...

Så fint på Lakris där hon lyssnar på ljud....jättefint! Och fint du har gjort runt välkomstblomman.....
Ja, nu hoppas jag åxå på lite svalare väder...tycker synd om dig och din mage nu i värmen....jag hade dött om jag hade varit högravid i värmen....dog ju nästan av värmeslag i nov. för 17.....

Lena50 sa...

Du har nåt i min blogg!!