söndag 19 juli 2009

Hejsan svejsan...

Ja, några kort har jag att visa upp iaf... Det är ju riktigt kul att göra kort, men den är det så tråkigt bara att lägga de på hög. Men dessa tre har jag gett bort iaf, det första fick Lotta när hon fyllde år o jag blev väl hyfsat nöjd iaf, jag är inte så jättebra på kort ännu... haha
Det andra fick svärmor nu när hon fyllde år, är jättenöjd med den, förutom det jag satte i hörnen, varför skulle jag stämpla så där...??? Blev inte alls bra, men resten är jag jättenöjd med... :)
Sen det tredje gjorde jag till Peter när han fyllde 40 o det blev jag ruskigt nöjd med faktiskt... passar honom perfekt, jägare som han är.






Sedan så är det att kort på mig från förra helgen, på min gigantiska mage... haha. Har här gått 35 veckor, så det är ju tur att det inte är så många veckor kvar för då skulle jag väl spricka... Vi var förra helgen hos Lotta o firade hennes o mammas födelsedagar, vi hade riktigt skoj o vi var inte hemma förrän halv tre på natten... Vi spelade ett spel som mamma fick i present hela natten lång...

2 kommentarer:

My sa...

Vilka fina kort du gör!:D
De första tycker jag verkligen var jätte fint!:)

Lena50 sa...

Jättefina kort alla tre!!!
Gillar den blomman på Lottas kort, den vill jag låna av dig..har en beställning på ett kort, det ska vara en fin blomma på.
Peters kort är ju bara WOW!!!!!!
Så söt du är lilla gumman....nu är det snart dax!!!! :) :) :)
Kramen!!