torsdag 14 maj 2009

Utmaning...

Ja, nu var det längesedan jag skrev här... igen.. haha. Men det händer inte så mycket, jobbar mycket o hinner inte så mycket på kvällarna, speciellt inte när jag jobbar i affären o inte är hemma förrän efter kl 18, då blir det att äta o sen ta det lite lugnt vid tv:en o sen sängen, vilket är det bästa varje kväll... att krypa ner i sängen.. haha

Fick en utmaning av My:

Tre saker som alltid finns i min/mitt......

Kylskåp: Mjölk, ost, smör
Frys: Bröd, infrysta matrester, glass
Skafferi: Oboy, pasta, idealmjöl
Handväska: Mobil, plånbok, massa saker som inte behöver vara där egentligen... :)
Sminkväska: Fondation, mascara, kajalpanna
Badrumshylla: Aloevera gel, tandborste, tandkräm
Förråd: Massa lådor med div. skräp, ytterkläder som inte används, julsaker
Hjärna : Hmm.. just nu är det mycket om kök o renovering, bebisen, jobb
Jackficka: Nycklar, skräp, hundgodis ibland
Kryddskåp: Salt, allroundkrydda, pepparmix
Barskåp: Öl till Anders, annars till mig är det typ lättdryck o mjölk som gäller nu... haha
Köksbänk: Mycket skräp just nu, kaffebryggare, godis

Inga kommentarer: