söndag 31 maj 2009

Konfirmation

Ja igår var vi på konfirmation, Emelie konfirmerade sig. Det var jättetrevligt, det var så vackert väder, solen sken så härligt!!! Och såhär blev kortet jag gjorde till henne, jag blev faktiskt jättenöjd!!!! Nog ett av mina bästa kort... Så fina stämplar det var med som jag vann, jag har äntligen monterat de nu så de går att använda, både ängeln o texten var med på det arket...

Idag är det mors dag, så strax ska vi iväg till Anders mamma på lunch. Min kära mamma ska vi fira nästa helg :)

Ha en bra söndag o njut av solen :)


2 kommentarer:

Lena50 sa...

Det var så fint kort, så fina detaljer och välgjort, härliga milda färger, och dom stämplarna är ju jättesöta.
Tack för dina gulliga ord i min blogg!! :)

Lotta sa...

Åh så fint kort du gjort!!! Så fina färger och stämplarna är ju underbara!! Bara MÅSTE ha dom åxå!!!!